New Worn Sandals

Any type of shoe abuse. Broken heels, well worn shoes, scuffed shoes, torn shoes, shoes run over by cars, shoes dragged on the ground, crinkled pointy toes, shoes sawed in half, shoes run over by cars, lost shoes, shoe trees, trample, crush, etc. Any other discussion or photos having to do with shoes, boots or other footwear, abused or not, is welcome.

Alle Arten von Schuh-Missbrauch. Abgebrochene Absätze, sehr getragene, abgenutzte, verschlissene, zerissene, überfahrene Schuhe. Schuhe über den Boden gerschliffen, zerknitterte Schuhspitzen, zersägte, plattgetretene, zerquetschte Schuhe, verlorene Schuhe, Schuhbäume etc. Jede andere Diskussion oder Fotos im Zusammenhang mit Schuhen oder Stiefeln oder andere Arten von Schuhen, missbraucht oder nicht, ist willkommen.

Moderators: Heelexploder, josephine, Alexainheels, minni, Cammile, Wetshoegirl, ambershotheels

Post Reply
User avatar
Gucci24
Posts: 844
Joined: Sun Jun 18, 2006 11:26 am
Location: Germany
Contact:

New Worn Sandals

Post by Gucci24 »

Hi after 10 Years i've got the for cutest Sandals that Buffalo has ever maked i love them so so much and i never will Abuse them im only happy that i have them.

Here are some Pics for you :D

Image
Image
Image
Fluxade
Posts: 591
Joined: Tue Feb 21, 2006 1:14 pm
Location: Germany

Re: New Worn Sandals

Post by Fluxade »

Hi
You are absolutely right!
Congratulations for those cuties.
Would love to have them as well!
Flu
User avatar
Gucci24
Posts: 844
Joined: Sun Jun 18, 2006 11:26 am
Location: Germany
Contact:

Re: New Worn Sandals

Post by Gucci24 »

If you have Luck you have to watch ebay every Day!
Im serching this pair in size 38 too for a very very good Friend
Fluxade
Posts: 591
Joined: Tue Feb 21, 2006 1:14 pm
Location: Germany

Re: New Worn Sandals

Post by Fluxade »

38 is the size I would look for.
So be fast with your bid :-))
User avatar
Kill the Boots
Posts: 41
Joined: Mon Oct 06, 2008 10:47 am
Location: Region Hannover

Re: New Worn Sandals

Post by Kill the Boots »

@Gucci24 kannst Du Deine Geschichte und die Antwort von Fluxade bitte ins Deutsche übersetzen?
Ich tu mir mit Englisch nämlich schwer.
DANKESCHOEN.
Kill the Boots
User avatar
Gucci24
Posts: 844
Joined: Sun Jun 18, 2006 11:26 am
Location: Germany
Contact:

Re: New Worn Sandals

Post by Gucci24 »

Klar kein Ding:
Also ich habe nach 10 Jahren endlich die für mich Schönsten Buffalo Sandaletten überhaupt gefunden, sie sind zwar getragen aber das ist egal, ich liebe sie über alles und werde sie niemals kaputt machen.

Fluxade hat dann geschrieben:
Glückwunsch zu diesen Süßen teilen
Und dass er sie auch liebend gern hätte.

Ich: Dann muss man schon jeden Tag bei Ebay nachschauen und ich Suche die Sandaletten noch in der gleichen Ausführung in Größe 38 für eine meiner Besten Freundinnen.
User avatar
Gucci24
Posts: 844
Joined: Sun Jun 18, 2006 11:26 am
Location: Germany
Contact:

Re: New Worn Sandals

Post by Gucci24 »

@ Fluxade:
schreib mir mal bitte ne PN wäre Wichtig und erläutere mir noch mal was Du mit deinem letzten Post meintest!
Danke
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: rags and 35 guests